muhallebicinin oğlu

7 Kasım 2009

ayrılık

sana uzaktan bakıyor artık gözlerim
gönlüm senden geçmez bana döndü hep sözlerim
unutmak o kadar kolaymı sandın
ayrılık bana aşktır artık
dağılmış saçlarım gönlünün yatağına
uyandırma
sabah olsun ben giderim
sen kal rüyamda
aramak o kadar kolay mı sandın
yollarım bana aşktır artık
ah gitmek o kadar kolay mı sandın
yoların bana aşktır artık
sesim bende bir yabancı gibi... şaşarım
gönlümün takvimine şiir oldu yüzün... ararım
ah bulmak o kadar kolay mı sandın
aramak bana aşktır artık
kaleme alan; Sir Cadogan 03:16

2 Comments:

sen elindekileri de kaybettin haberin yok.
emeği sevgiyi göremeyecek kadar kördün çünkü. şimdi mutsuzsun diye üzülüyorum. yardımcın olsun, inanıyosan hala Allah a

26 Aralık 2009 16:50  

http://fizy.com/#s/1ahv61

1 Haziran 2010 06:52  

Yorum Gönder

<< Home